Właścicielem Biura rachunkowego LM CONSULT jest Monika Leyk.
Siedziba Biura znajduje się w centrum Luzina, przy ul. Poprzecznej 7.
O powstaniu Biura zadecydowało moje bogate doświadczenie zawodowe z zakresu rachunkowości i finansów oraz posiadane kwalifikacje.
Posiadam prawie 9-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowej podmiotów o zróżnicowanym profilu działalności (działalność usługowa, handlowa, gastronomiczna, hotelarska, turystyczna) i działających w różnych formach prawnych: osób fizycznych, spółek cywilnych, spółek handlowych. W ramach zdobytego doświadczenia posiadam również prawie 2-letni okres pracy w jednym z biur rachunkowych w Gdynia.
Dzięki tym doświadczeniom poznałam specyfikę rozliczania różnych form działalności gospodarczej, jak również specyfikę rozliczeń (zwłaszcza podatkowych) różnych branż.
Potwierdzeniem moich kompetencji zawodowych jest wpis na listę osób posiadających uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych – Certyfikat księgowy Ministra Finansów nr 28123/2008.
Ponadto poświadczeniem posiadanych kwalifikacji w zakresie rachunkowości i finansów są:
Posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe są najlepszą gwarancją rzetelności i wysokiej jakości świadczonych usług.
Działalność Biura objęta jest ochroną ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych usług w firmie AXA TUiR SA.
Obsługa księgowa jest prowadzona na profesjonalnym oprogramowaniu księgowo-kadrowym firmy INSERT, odpowiadającym wymogom Ustawy z dn. 29.09.1994r. o rachunkowości.